K tomu aby vaše stránky vyhledávače správně zobrazovaly, je potřeba mít technicky vyladěný web.
Co znamená technicky vyladěný web
- Responsivní pro mobilní zařízení, tj. přizpůsobitelný pro různé velikosti displejů v různých rozlišeních. Používání mobilních zařízení při prohlížení stránek neustále stoupá.
- Rychlé načítání stránek. Jak nastavit web pro rychlejší načítání.
- Přehledná struktura webu, interní prolinkování a použití navigace pro vyhledávače i uživatele.
- Žádné duplicity. Jak najít duplicitní obsah.
- Správné nastavení filtrů u výběru více možností. Jak správně nastavit filtry z pohledu SEO i UX.
- Snažte se mít všechny stránky funkční a v případě nutnosti přesměrovávejte trvale kódem 301 nebo dočasně 302.
- Povolte indexaci pro roboty (respektive nezakazujte přístup robotům, pokud chcete mít web viditelný ve vyhledávání).
- Vytvářejte jednoduché a srozumitelné url adresy (ne čísla, nebo nesrozumitelné znaky).
- Vytvořte soubor sitemap.xml pro rychlejší indexaci nových stránek a snadnější procházení pro roboty. V souboru robots.txt definujte url adresu sitemapy a případné stránky, které nechcete nechat procházet roboty.
- Usnadněte uživatelům procházení stránek od obecných informací po konkrétní.
- Snažte se omezit používání javascriptu a ajaxu, vyhledávač nemusí takový obsah pochopit a procházet jej. Nejpřirozenější formou odkazování na další obsah, je tvořit textové odkazy.
- Obrázky a videa vždy popište i textově (včetně ALT), aby je dokázal vyhledávač pochopit. V případě nefunkčnosti obrázků/videí uvidí uživatel alespoň textový popis.
- V případě chybových (nefunkčních) stránek 404 se snažte uživatele nalákat na jiný podobný obsah, tak aby zůstal na vašich stránkách a neodešel z webu.
- Nastavte u stránkování kanonizaci na první stránku, ostatní jsou duplicitní a není potřeba tím zatěžovat vyhledávač.
Základní rady naleznete v pokynech pro webmastery.
Jaké jsou negativní faktory pro vyhledávače
- Zobrazení rozdílného obsahu pro uživatele a vyhledávače.
- Nefunkční interní odkazy.
- Odkazování na penalizované stránky.
- Doorway stránky, které přesměrovávají na jiný obsah než byl původní dotaz uživatele.
- Automaticky generovaný obsah.
- Dlouhodobě nefunkční stránky.
- Příliš mnoho externích odkazů.
- Reklama na webu (která zakrývá primární obsah.
- Meta nebo javascript přesměrování
Můžete se podívat na všech 50 faktů a mýtů o SEO faktorech.
Objednejte si mé služby. Jsem konzultant online marketingu a pomůžu vám se zvýšením návštěvnosti webu, konverzí a s přivedením nových návštěvníků na web.
Proč se mnou spolupracovat
- Otevřenost. Vše vám vysvětlím jasně a na rovinu, žádná omáčka kolem.
- Transparentnost. Pokud se něco nepovede, nebudu mlžit a najdu vhodné řešení.
- Jasný cíl. Žádné dlouhé reporty, grafy a moře slibů, ale konkrétní výsledky práce.
- Spolehlivost. O váš byznys se budu starat, jako by byl můj vlastní.
- 100% péče. Každému klientovi se věnuji více jak na 100 % a řeším vše od A do Z.
Vybrané reference:
Všechny reference
Další důvody pro spolupráci:
- Píšu a publikuji články, na blogu i v magazínu.
- Vzdělávám se v oboru, chodím na přednášky a školení, sleduji zahraniční trendy.
- Tento obor mě nesmírně baví, proto se mu věnuji na 150 %.
- Mám prokazatelné výsledky u velkých i malých firem: Zvýšení návštěvnosti webu, více poptávek, zlepšení technické stránky webu, zlepšení uživatelského dojmu.
- Mám vlastní magazíny, které fungují a generují zisk.
Tak neváhejte a kontaktujte mě formulářem níže nebo po telefonu: 723 859 558.
Není to nic závazného, buď se domluvíme, nebo ne.