SEO konzultant a specialista online marketingu

Spolehlivý SEO konzultant a specialista online marketingu, který má velmi dobré reference a zkušenosti, díky kterým vím, jak vyhledávače a SEO fungují a co je potřeba udělat, pokud chcete být více vidět v neplaceném vyhledávání.

Velkou výhodou pro vás je to, že jsem spolehlivý profesionál a tak je spolupráce se mnou nejen výhodná pro váš byznys, ale také vám bude vyhovovat moje otevřenost a jednání na rovinu, nejsem totiž obchodník, který se vás snaží oškubat, jde mi především o oboustranně výhodný obchodní vztah.

Můžete si přečíst o tom, jak spolupráce probíhá.

Co je SEO

Definice SEO (vypůjčeno z wikipedie):

“Search engine optimization (SEO) is the process of affecting the visibility of a website or a web page in a web search engine’s unpaid results — often referred to as “natural,” “organic,” or “earned” results. In general, the earlier (or higher ranked on the search results page), and more frequently a site appears in the search results list, the more visitors it will receive from the search engine’s users, and these visitors can be converted into customers.” 

Více o tom Co je SEO.

Proč jsem SEO konzultant

Už od střední školy jsem se hodně zajímal o vyhledávání informací na internetu a nejčastěji jsem k tomu používal právě vyhledávače.

Fascinovalo mě, jak přesně musím zadávat některé dotazy a používat speciální vyhledávací operátory, abych nalezl přesně to, co potřebuji.

Po střední škole jsem šel studovat školu informačních studií a tam jsem ještě více přičichl k vyhledávání, databázím a začal jsem se učit tvorbu webů a marketing.

Také jsem dlouhou dobu psal blog (už není aktuální) a nešlo mi do hlavy, proč není nikde ve vyhledávání vidět a tehdy jsem narazil na SEO.

Když jsem po škole hledal uplatnění, tak jsem narazil na inzerát, že v jedné menší firmě hledají SEO konzultanta. To byla pro mě jasná výzva, že to mám zkusit. Vyšlo to a další rok jsem pracoval pro tuto firmu.

Tohle nadšení pro optimalizaci a vyhledávače už mě neopustilo, a proto jsem dál pracoval jako SEO specialista.

Prošel jsem si ještě několika firmami, kde jsem získával nové zkušenosti a dostal jsem se díky tomu i k velkým klientům, jako např. DATART, Dr. Max, Marimex nebo kytary.cz.

Když jsem si konečně uvědomil, že potřebuji věci dělat více po svém a začal jsem uvažovat jako podnikatel, pak byl nejvyšší čas jít na volnou nohu.

Jako freelancer jsem si mohl klienty vybírat, o všem rozhodovat samostatně a nabídnout klientům přístup, který mi dával smysl.

Kdo je SEO konzultant

Kdo je SEO konzultant
kdo je SEO konzultant a co dělá.

Jak Vybrat SEO konzultanta

Jak tedy vybrat toho správného SEO odborníka?

  • Dívejte se na jeho reference, zkušenosti a projekty, na kterých dělal.
  • Kolik let se věnuje oboru a zda na full time nebo jen po večerech jako koníček.
  • Vygooglete si ho na různé SEO fráze (seo konzultant, seo specialista, SEO analýza, linkbuilding, atd.).
  • Píše blog, přednáší nebo natáčí videa o SEO? Podívejte se, jaký obsah tvoří a zda jde skutečně do hloubky, nebo jsou to jen povrchní marketingové fráze.
  • Má případně nějaké slovní reference přímo od klientů? Loga firem opravdu nejsou dostatečnou referencí.
  • Podívejte se, zda také publikuje případové studie, kde je vidět přímý dopad jeho činnosti.
  • Zda není příliš levný, nebo naopak přehnaně drahý. Běžná hodinovka v SEO je od 1 000 Kč (já jí zvyšuji nebo snižuji podle toho, kolik mám aktuálně práce).
  • Ti největší odborníci na SEO obvykle obor školí, přednáší o něm, nebo i vydávají publikace (i když v SEO je zrovna kniha trochu nepraktický formát).
  • Jakým způsobem komunikuje. Zajímá se o váš byznys a obor? Jedná profesionálně a hodně se ptá? Nikdo vám nemůže vystřelit cenu na první dobrou, pokud nezná podrobnosti vašeho byznysu. Zde ovšem doporučuji poslat předem některé informace do poptávky (zde: jak napsat poptávku).
  • Co vám nabízí? Jen analýzu a nákup odkazů? Správný konzultant vám nepošle šablonovitou analýzu a report několika článků bez většího efektu.
  • Jak mluví o SEO? Používá různé fráze známé z marketingu, nebo spíše mluví o tom, co funguje a nefunguje v praxi. Mluví více teoreticky s množstvím různých cizích zkratek, nebo se snaží mluvit srozumitelně a jde mu o to, aby vám vše srozumitelně vysvětlil?
  • Solidní SEO konzultant ví, že SEO optimalizace je nesmyslný výraz (něco jako optimalizace pro optimalizace), že se web neoptimalizuje na jedno obecné klíčové slovo a že linkbuilding není o kupování odkazů, ale o budování kvalitního obsahu, brandu a vhodné PR propagaci.

Jak funguje SEO – v roce 2021

Vyhledávače mají algoritmy, kterými procházejí tisíce (milióny) webových stránek a pokud jim přijdou relevantní, pak je indexují a zanáší do svých databází.

Tyto databáze poté procházejí pokaždé, když někdo zadá nějaký dotaz do vyhledávače. Pokud se dotaz shoduje s danými stránkami, pak vyhledávač zobrazí tyto stránky ve vyhledávání.

K tomu aby vyhledávač zobrazil danou stránku na určitý dotaz, tak se řídí tzv. strojovým učením. Více o vyhledávači Seznam.

Google zase např. porovnává nějakých cca 600 faktorů pro zobrazení stránek ve vyhledávání. Více o tom v článku faktory Google.

Pokud vás zajímají nejdůležitější SEO faktory, můžete si přečíst rozhovor, který vyšel na MladémPodnikateli.

SEO 2021

Faktory už nejsou tak aktuální. Jsou spíše určitým ukazatelem signálů.

Aktuální signály jsou např. porovnání rychlosti vykreslení webu, posuzování jednotlivých úryvků článků nebo tzv. pozice 0 před výsledky vyhledávání.

Proč se vám SEO vyplatí

  • SEO je zdrojem návštěvnosti, který se buduje poměrně pomalu, ale poté přináší stálý přísun návštěvnosti
  • Z dlouhodobého hlediska je levnější než PPC
  • Kombinací SEO a ostatních kanálů online marketingu dosáhnete lepších výsledků
  • SEO (optimalizace pro vyhledávače) je považováno za přirozený a důvěryhodný zdroj
  • Kombinací SEO a UX můžete lehce konvertovat zákazníky
  • SEO je nezbytnou součástí online strategie

Proč se vám vyplatí SEO specialista

  • Jednáte s konkrétním člověkem (ne s obchodníkem, agenturou, nebo managerem)
  • Ten samý člověk, co byl na první schůzce bude samotnou práci dělat (ne nějaký junior zelenáč)
  • Je levnější než agentura (zaměstnanci jsou drazí a agentura má tak vysoké náklady)
  • I když je drahý, stále se vám vyplatí (lepší než platit brigádníka, který vám zpacká webový profil)
  • Můžete si ověřit jeho reference, zeptat se na jeho práci a vidět, co už dokázal
  • Rychle zjistíte, zda vám spolupráce sedí a vyhovuje, protože jednáte přímo s ním

Jak funguje SEO, které nabízím

V našem oboru je mnoho nejasností a polopravd a také se často s jinými SEO konzultanty můžeme lišit v přístupu i názorech na jednotlivé aspekty optimalizace stránek.

Proto chci zdůraznit, že aplikuji SEO, které vím z vlastní praxe, že funguje a přináší výsledky. Sleduji i zahraniční trendy a případové studie, ale primárně se snažím vycházet z vlastních výsledků, které testuji na svých webech. Pokud vím, že fungují, pak tyto metody nabízím i klientům.

Jak postupuji:

  • Nejprve se snažím získat základní informace od klienta
  • Důležité je nejprve udělat SEO analýzu webuanalýzu klíčových slov, analýzu konkurence
  • Jakmile mám potřebné informace, mohu navrhnout změny a optimalizovat web
  • U hodně konkurenčních oborů (klíčových slov) je potřeba udělat linkbuilding a získat tak odkazy na web
  • Během několika měsíců můžete vidět již výsledky a zda jsou vaše stránky (klíčová slova) na prvních stránkách
  • SEO není jediným příjmem návštěvníků, proto je potřeba zahrnout i širší strategii online marketingu

Přečtěte si, jak vybrat SEO specialistu.

Ne vždy budu mít čas, proto doporučuji i další SEO specialisty

Na kolik vyjde SEO expert

Nejsem levný jako junior či neznámá firma, ale zároveň nejsem drahý jako některé firmy, které chtějí za své služby přemrštěné částky.

Hodinová konzultace stojí 1 500 Kč.

Momentálně nabírám nové klienty s dočasnou sazbou 1 000 Kč.

Ceny analýz a strategií jsou odvozené od počtu hodin strávených na daném webu.

 

Proč si mě vybrat jako SEO odborníka

Na kovářovu kobylu moc nevěřím, proto se můžete podívat, jak SEO umím u vlastního webu:

Poznámka: Aktuální údaje se mohou lišit, ale určitě můj web ve vyhledávačích najdete.

Pokud ne, pak se raději prosím obraťte na ty, kteří jsou ve vyhledávači nalezitelní, neboť to zřejmě znamená, že mám plnou kapacitu a nevěnuji se vlastnímu webu 🙂

SEO konzultant (Google)

seo konzultant na Google
SEO konzultant na Google, 2. místo první stránky (může se drobně lišit kvůli personalizaci)

SEO specialista (Google)

SEO specialista Google
SEO specialista na Google, 4. místo na první stránce 

SEO specialista (Seznam)

SEO specialista Seznam
SEO specialista na Seznamu, 2. místo první stránka
seo pozice Seznam (seo konzultant)
SEO pozice Seznam (seo konzultant)
SEO konzultant na Seznam 1. stránce
Moje stránka na Seznam 1. stránce

Těší mě, že se výraz “SEO konzultant Daniel Gottwald” vyskytuje i ve statistikách vyhledávání podobných dotazů za poslední 2 měsíce.

Statistika podobných dotazů
Statistika podobných dotazů

Můj web se zobrazuje i na další klíčová slova:

SEO pozice Google
SEO pozice Google

Co vám nabízím jako profesionál a SEO master

  • Píšu a publikuji články, na blogu i v magazínu.
  • Vzdělávám se v oboru, chodím na přednášky a školení, sleduji zahraniční trendy.
  • Tento obor mě nesmírně baví, proto se mu věnuji na 100 %.
  • Mám prokazatelné výsledky:
  • Zvýšení návštěvnosti webu, více poptávek, zlepšení technické stránky webu, zlepšení uživatelského dojmu.
  • Mám magazíny, které fungují a generují zisk.

Reference SEO

Marimex

Je předním výrobcem a prodejcem nadzemních bazénů, infrasaun, trampolín a příslušenství v Česku a na Slovensku.

„Práce Daniela Gottwalda je zdlouhavá a náročná, ale o to větší význam pro naši firmu má. Díky němu ve spolupráci s agenturou stoupáme v žebříčcích vyhledávačů.“

Martin Holečko

Co-founder & free radical at Etnetera

„U spolupráce s Danem v oblasti SEO oceňuji, že je iniciativní, má analytický přístup, přichází s nápady a pracuje samostatně. Dokáže si poradit i s minimem vstupů od klienta, ale když je potřebuje, ozve se. Pomohl nám nastartovat blog na Home Institutu a proškolil redaktory, díky tomu nám stále přibývají návštěvníci z vyhledávačů. Celkově hodnotím spolupráci určitě pozitivně.“

Martin Sajal

Project Manager ve Skrz.cz

„Spolupráci s Danem v oblasti optimalizace pro vyhledávače a linkbuildingu hodnotím pozitivně, protože Danova práce má výsledky – cíle dohodnuté s klienty se dařilo plnit. V průběhu času bylo navíc poznat, že Dan na sobě pracuje a rozšiřuje svůj odborný záběr i do dalších směrů.“

Jan Harsa

Projekt manager u firmy Herold

„Moc děkuji za skvělou spolupráci na projektech firmy HEROLD. Danielova práce nám pomohla zvýšit relevantní návštěvnost z vyhledávačů Seznam a Google. Dokázal nám pomoci i zvýšit konverzní poměr našich elektronických obchodů. Rozhodně doporučuji pro spolupráci.“

Václav Bartoš

Spolumajitel společnosti Placla

„Danielův iniciativní přístup se tak často nevidí, a proto jej za něj musím ocenit. Svým zakázkám se věnuje vždy nad rámec nutného a záleží mu na dokonalosti. To je rozdíl, který dělá z průměrného vynikající. A přesně takový profesionál Daniel je.“

Více na Linkedin profilu.

Martin Stratil

Finanční poradce

„Spolupráce s pane Gottwaldem naplnila moje očekávání. Původně jsem myslel, že vše potrvá kolem 6 měsíců, než se moje stránky začnou na Googlu a Seznamu zobrazovat, nicméně už 14 dní od provedení změn, se moje stránky začaly objevovat na požadovaná klíčová slova kolem 30. místa a další týden jsem se už zobrazoval na prvních stránkách v obou vyhledávačích. Byl jsem příjemně překvapen jak málo změn stačilo k tomu, aby se z neznámé stránky stala stránka známá.“

JUDr. Petr Kazda

Advokát

“Pana Gottwalda jsem oslovil, protože jsem chtěl zvýšit návštěvnost svého firemního webu. Objednal jsem si SEO analýzu a následnou optimalizaci stránek. Pan Gottwald vypracoval podrobný návod, jak stránky upravit a následně vše i sám realizoval (včetně komunikace s vývojářskou firmou). Návštěvnost se zvýšila a rád bych dál ve spolupráci pokračoval, aby byly výsledky ještě lepší. Do budoucna bych chtěl web ještě vylepšit a jsem si vědom toho, že to bude ještě nějakou dobu trvat. Doporučuji pro profesionalitu, komunikaci a vstřícnost.”

Tomáš Kondr

Project manager ve Včeliště.cz

“U Dana velmi oceňuji jeho klidný a konstruktivní přístup. Líbí se mi, že nemá klapky na očích, ale na marketingový svět kouká širokoúhlým objektivem. Přestože se nejvíce zaměřuje na SEO, má skvělý přehled také o dalších disciplínách. Dan získal moji důvěru a vřele ho mohu doporučit.”

Klienti pro které jsem pracoval, nebo pracuji

Marimex.cz
Datart.cz
Home institute
Dr. Max
skluzavky.cz
Hotel Jalta

Na co se SEO konzultanta nejčastěji ptáte

Mám zájem o SEO, kolik ta sranda stojí?

Tak především je potřeba říci, že není možné říct nějakou cenu, když neznám žádné podrobnosti. To je podobné, jako byste přišli do prodejny aut a vykřikli byste na prodavače, že chce auto a kolik to auto stojí. Zřejmě by následovala dlouhá série otázek od prodavače, jaké chcete auto, jaký motor, kapacitu, úložný prostor, značku, atd.

Vzhledem k tomu že mi chodí každý den několik poptávek, tak reálně není v mých silách každého poptávajícího dopodrobna vyzpovídat. Nemám ani žádného obchodníka, který by chodil na schůzky a byl za to placený. Snažím se veškerý čas věnovat již stávajícím klientům a myslím si, že i to samé budete očekávat ode mě, jakmile si mě najmete. Určitě nebudete chtít, abych trávil většinu svého pracovního času odpovídáním na cizí poptávky, místo toho abych se věnoval vašemu webu a byznysu.

Udělal jsem na to takový jednoduchý soupis, co máte sepsat do e-mailu a zaslat mi to. Je to sice otrava sepisovat to do e-mailu, ale je to váš byznys a těch pár minut vám pomůže zprostředkovat mi základní informace, ušetří mi to čas a zároveň budu vědět, že máte o mé služby skutečně zájem.

A do budoucna (pokud se domluvíme) vám to přinese výrazné zlepšení a růst vašeho byznysu. Těch pár minut vám do budoucna pomůže, i když se nedomluvíme, neboť to vždycky můžete poslat někomu dalšímu.

Proč je to pro mě tak důležité? Možná to ze svého byznysu neznáte (a pokud ano, tak není potřeba číst dál), ale nevěřili byste tomu, kolik lidí mě osloví s tím, že je vůbec nezajímá, co mám za sebou, jaké mám reference a že jsem ve svém oboru (troufám si říci) špička. Když oslovujete odborníka v oboru, tak ho nemůžete oslovit s tím, že vás zajímá hlavně cena. Je to přímo urážka profesionála. Neboť to dost často značí, že jste oslovili více zájemců a budete vybírat podle ceny.

Jeden čas jsem na to i přistoupil a pokud mi přišla takto obecná poptávka, tak jsem rovnou bez dalších dotazů vypálil cenu. No samozřejmě že daný člověk už ani neodpověděl. Cena se může jevit vysoká, ale je to jen otázka toho, co očekáváte.

Pokud jdete po ceně, tak můžete očekávat průměrného až podprůměrného specialistu a ta vaše levná cena se ve výsledku ukáže jako velmi drahá investice, neboť nebude mít žádný efekt a ve výsledku to budou jen draze vyhozené peníze. Naopak pokud jste po kvalitě a chcete skutečného odborníka, tak cenu nemusíte řešit. Zajímat by vás mělo spíše to, jaký má daný člověk přístup k práci, jak funguje a jaké výsledky nabízí.

Takže otázky by měl naopak pokládat klient a otázka ohledně ceny by měla přijít až úplně naposledy.

Stejně tak ani nechodím do výběrových řízení. To není nějaká moje arogance. Je to jen realistické zhodnocení situace. Když se podívat na to, kolik času mi zabere komunikace, schůzky a zpracování nabídky, tak ve výsledku zjistím, že jsem na tom prodělal spoustu svého času a nakonec vyhraje někdo, kdo nabídne nižší cenu, nebo do nabídky uvede nerealistické sliby, které ovšem ne vždy klient dokáže posoudit a předem odhadnout.

Proto doporučuji nejprve přečíst Návod, jak psát poptávku a poté mi zaslat odpovědi. Pokud to s tou spoluprací myslíte vážně.

Za jak dlouho se dostaneme na první stránku u klíčového slova XY..?

Tak nejprve je nutné říci, že soustředit se na jedno konkrétní klíčové slovo (a ještě ke všemu obecný výraz) není moc dobrá strategie. Určitě existují málo konkurenční obory, kde na sto procent víte, že dané slovo vám přinese byznys v podobě desítek až stovek poptávek měsíčně a zde bych souhlasil.

Ale většina oborů není určována jedním nebo několika klíčovými slovy. Je potřeba se na to dívat více komplexně. Je mnoho různých souvisejících dotazů a vy byste je měli mít ideálně podchyceny všechny.

Pokud se tedy bavíme o konkrétních klíčových slovech, tak u méně konkurenčních slov je možné se dostat na první stránku do cca 3 měsíců. U více konkurenčních to může trvat 6-12 měsíců.

Já bych však doporučoval raději vytvořit analýzu klíčových slov a z nich poté vytvořit obsahovou strategii, kde podchytíme všechny dotazy, které vám mohou přivádět návštěvníky a budoucí zákazníky.

Jak spolupráce probíhá, jaký je postup?

Jakmile si vyjasníme všechny potřebné informace a očekávání a  odsouhlasíme si cenu, pak vám zašlu zálohou fakturu (50 % z celkové částky) a hned jak je proplacena, tak běží 14 denní lhůta, do které vám zpracuji první analýzu (buď SEO souhrn, analýzu klíčových slov nebo obsahovou strategii).

SEO analýzu vám pošlu a ideální je se poté sejít (nebo učinit online hovor), probrat všechny nejasnosti a domluvit se, jaký je další postup. Z té analýzy vám již dokážu vytvořit strategii, jak zlepšit SEO vašeho webu.

Opravdu doporučuji se sejít nebo spojit a vše si vyjasnit. Už se mi několikrát stalo, že jsem analýzu poslal a klient buď vůbec nevěděl, co má s danými informacemi dělat, nebo jí hodil do šuplíku a nic z toho se pak nevyužilo.

Je to velká škoda, protože ta analýza není nějaký můj produkt, který vám chci prodat a poté mít pokoj. Ta analýza je pro vás a pro váš byznys, jen je potřeba jí umět používat a rozumět jí. Berte to jako audit vašeho online byznysu, investici do budoucna, která vám má výrazně zlepšit byznys.

Vše je o komunikaci. Nedorozumění vznikají kvůli špatné či nedostatečné komunikaci. Zároveň analýza nikdy nepodchytí všechny aspekty vašeho byznysu. Je to technická analýza, byznys a strategii je potřeba řešit až záhy.

Pokud mě necháte vše vysvětlit a následně se domluvíme na pravidelné spolupráci, uvidíte že analýza měla svůj smysl a potřebný efekt.

Pokud se domluvíme na pravidelné měsíční spolupráci, co od vás mám očekávat?

Pokud se např. domluvíme na linkbuildingu (budování odkazů pro váš web), tak budu každý měsíc shánět/kupovat a tvořit kvalitní brandové články a budu je kupovat na kvalitních webech, které nějak souvisejí s vaším oborem.

Z měsíčního budgetu, na kterém se domluvíme, zaplatím copywritera, možnost publikace na daném webu a svou samotnou práci (neboť musím článek vymyslet, optimalizovat a upravit tak, aby měl co nejlepší efekt z hlediska SEO i UX).

V budgetu je tedy měsíční fee za mou práci (to je fixní) a částka na náklady (za to pak kupuji publikaci na daných webech). Náklady jsou variabilní podle toho, jak moc chcete propagaci rozjet a jak moc rychle chcete předběhnout konkurenci. Většinou doporučuji alespoň 10 článků za měsíc. Průměrná cena kvalitního článku je kolem 1000 Kč.

Jakmile mám zpracované všechny články, tak vám pošlu report (většinou na začátku nového měsíce), kde můžete vidět url článku, cenu, návštěvnost a kvalitu. Články jsou trvalé (dokud existuje daný web).

Co mi reálně přinese spolupráce s vámi?

Tak v první fázi vám zpracuji soupis toho, co je potřeba na vašem webu změnit a zároveň postup, jak zlepšit SEO.

V druhé fázi vám poradím (nebo i zajistím pomocí kolegů), jak web reálně zlepšit.

A ve třetí fázi váš web pomocí těchto změn a linkbuildingu dokážu zviditelnit, což vám přivede nové návštěvníky na web. Poradím vám také, jak tyto návštěvníky konvertovat na zákazníky.

Když to shrnu: Zlepší váš web, online strategii a zvýším návštěvnost. Návštěvníci budou dělat poptávky a zvýší se vám tak celkový prodej a obrat.

U dlouhodobých klientů jsem měl běžně úspěch dostávat jejich weby na první stránky a zvyšovat jejich návštěvnost i obrat meziročně cca + 30-40 %.

Pokud někdo se mnou vyzkoušel spolupráci delší než rok, tak se mnou poté např. spolupracoval dalších 7 let, neboť byla spokojen na obou stranách. Já jim zlepšoval SEO a oni mi zajistili, že jsem nemusel shánět jiné klienty pro dlouhodobou spolupráci.

Umíte zajistit technické úpravy webu, který mi doporučíte?

Obsahové změny určitě dokážu zajistit. Co se týče technických změn, tak poměrně dobře rozumím tvorbě webů na wordpressu a umím i základy html a css.

Ale pokud se jedná o technické změny (například zvýšení rychlosti načítání), tak to už sám nedělám. Mám na to ale kolegu programátora a on vše dokáže zajistit, cenu vám odhadne předem, nebo se domluvíte podle počtu odpracovaných hodin a řekne vám svou hodinovku.

Stejně tak vám mohu zajistit grafiku, videa, copywriting i rozšíření marketingu o sociální sítě, PPC, e-mailing, apod. Na všechno mám kolegy, které znám a spolupracujeme dlouhodobě.

Dokážete zajistit obdobné služby jako agentura?

Ano. Nejsme sice agentura v tom smyslu, že sedíme v jedné budově a máme na všechno managery i obchodníky, ale dá se říci, že jsme skupina freelancerů a dlouhodobě spolupracujeme na různých projektech. Pokud je potřeba, můžeme zajistit i projekt management.

Jak jsem již zmiňoval výše, tak dokážu zajistit téměř veškerý online marketing a za dost rozumnou cenu, oproti korporátním agenturám.

Na internetu je nyní mnoho SEO specialistů na volné noze, proč bych si měl vybrat zrovna vás?

Je pravda, že se za posledních 5 let objevilo mnoho nových SEO specialistů, kteří nabízejí své služby a dost často i nižší ceny. Neznám kvalitu jejich práce, ale mohu říct, že my se v SEO komunitě více méně všichni známe a tito nováčci se musí teprve ukázat, co umí.

Já za sebe mohu nabídnout skoro 10 let zkušeností v SEO a s velkým přesahem do dalších oborů online marketingu.

Mám dost kvalitní reference (slovní hodnocení přímo od klientů). Ukázkové příklady fungujícího seo v praxi na svých projektech, zkušenosti s vedením vlastní firmyrealizace dílny a hlavně jsou za mnou výsledky práce.

Ve vyhledávačích mě najdete, stačí si zadat: SEO konzultant, SEO specialista, SEO optimalizace nebo linkbuilding.

Neuslyšíte ode mě takové ty obecné marketingové fráze, mluvím na rovinu a jsem hodně praktický ve svých doporučeních. Ceny mám v podstatě stále stejné za těch 7 let a  zvyšuji pouze v případě, kdy už opravdu mám plnou kapacitu.

Máte zájem o spolupráci? Kontaktujte mě

    Vaše jméno (vyžadováno)

    Váš email (vyžadováno)

    Předmět

    Vaše zpráva

    Sdílejte:

    2 Comments

    1. Povedená landing page, takhle nějak si to představuju 🙂 Věřím, že se dostaneš dost rychle i do první pětky na Seznamu. Možná jednou, až budu mít moc peněz i práce, bych tě kvůli SEO, případně linkbuildingu oslovil 🙂

      • Díky. Inspirací mi samozřejmě byla tvoje stránka a trochu jsem se zastyděl, že nás “SEO konzultanty” předběhl někdo, kdo SEO nenabízí, i když je vidět, že tomu rozumíš a daří se ti to monetizovat přes affiliate. Pokud bys měl zájem o spolupráci, určitě se ozvi, jsem sice dost vytížený, ale žádné spolupráci se nebráním.

    Napsat komentář

    Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *