Zajímáte se, jak zvýšit návštěvnost webu, blogu nebo e-shopu? Je několik způsobů, jak zvýšíte návštěvnost a někdy to jde i zdarma, pokud nepočítáte finance za čas. Samotnou návštěvnost webu zjistíte v některém z analytických nástrojů, např. Google Analytics.
Návštěvnost z vyhledávačů (neplacené organic vyhledávání)
- Návštěvnost zvýšíte pomocí SEO, tím vás budou vyhledávače upřednostňovat oproti konkurenci.
- Využijte linkbuilding, pomůže vám pro lepší hodnocení vyhledávači, nebo přes něj přijdou noví návštěvníci.
- Tvořte kvalitní obsah o tématech, která budou zajímat vaší cílovou skupinu.
- Mějte technicky vyladěný web, vyhledávače ho pak budou zobrazovat častěji.
- Nalezněte všechna související diskuzní fóra a piště odborné rady uživatelům, občas odkazujte na své články.
- Sledujte kvalitní magazíny a blogy z oboru a přidávejte velmi relevantní a přínosné komentáře.
- Tvořte si kvalitní PR a brand, díky tomu zvýšíte důvěryhodnost pro vyhledávače.
Využijte sociální sítě
- Sdílejte zajímavý obsah a získávejte nové publikum na Facebooku, Twitteru, Linkedinu a dalších sítích.
- Využívejte hashtagy pro oslovení konkrétních lidí a stránek (@) nebo komentování určitých témat (#).
- Komentujte související témata v oborových skupinách a občas přidejte odkaz na článek z vašeho blogu.
- Využívejte pro sdílení zajímavých obrázků Instagram, Pinterest nebo Flickr.
- Sdílejte svá kvalitní videa na YouTube.
- Tvořte prezentace, podcasty, infografiky a sdílejte je na sociálních sítích.
- Pečlivě sledujte a vyhodnocujte, které příspěvky mají nejvíce sdílení, komentářů, liků a hlavně vyhodnocujte, kolik návštěvníků vám to přivedlo na web.
Zkuste placenou reklamu
- Vytvořte si PPC kampaň a plaťte za prokliky na relevantní klíčová slova k vašemu webu.
- Využijte remarketing pro opakované zobrazení vaší reklamy a připomenutí vašeho zboží.
- Zobrazte reklamu na váš web v reálném čase (RTB).
- Vytvořte si kampaň na Facebooku a plaťte za promování vaší Facebook stránky nebo konkrétního příspěvku.
- Podobnou kampaň můžete využít i na Twitteru nebo Linkedinu.
- Kupte si reklamu na YouTube a zasáhněte vaší cílovou skupinu během sledování souvisejících videí.
Jak vidíte, je mnoho způsobů, jak zvýšit návštěvnost vašeho webu a stránek. Pokud si nevíte rady, rád vám pomůžu.
Objednejte si mé služby. Jsem konzultant online marketingu a pomůžu vám se zvýšením návštěvnosti webu, konverzí a s přivedením nových návštěvníků na web.
Proč se mnou spolupracovat
- Otevřenost. Vše vám vysvětlím jasně a na rovinu, žádná omáčka kolem.
- Transparentnost. Pokud se něco nepovede, nebudu mlžit a najdu vhodné řešení.
- Jasný cíl. Žádné dlouhé reporty, grafy a moře slibů, ale konkrétní výsledky práce.
- Spolehlivost. O váš byznys se budu starat, jako by byl můj vlastní.
- 100% péče. Každému klientovi se věnuji více jak na 100 % a řeším vše od A do Z.
Vybrané reference:
Všechny reference
Další důvody pro spolupráci:
- Píšu a publikuji články, na blogu i v magazínu.
- Vzdělávám se v oboru, chodím na přednášky a školení, sleduji zahraniční trendy.
- Tento obor mě nesmírně baví, proto se mu věnuji na 150 %.
- Mám prokazatelné výsledky u velkých i malých firem: Zvýšení návštěvnosti webu, více poptávek, zlepšení technické stránky webu, zlepšení uživatelského dojmu.
- Mám vlastní magazíny, které fungují a generují zisk.
Tak neváhejte a kontaktujte mě formulářem níže nebo po telefonu: 723 859 558.
Není to nic závazného, buď se domluvíme, nebo ne.