Svůj web zviditelníte tak, že ho budete aktivně propagovat na internetu i offline. Propagace může být placená i neplacená a každá má svoje výhody i nevýhody. Na to která reklama je účinnější se názory různí a osobně si myslím, že vždy záleží na tom, zda je reklama dobře zacílená na svou cílovou skupinu.
Uvádím zde několik příkladů pro představu.
Reklama neplacená
- Tvoření kvalitní obsahu na blog, poradnu či magazín
- Odpovídání na otázky v diskuzích (zejména u odborných témat)
- Pravidelná publikace kvalitního a tematického obsahu na sociálních sítích
- Psaní článků na oborové magazíny
- Zasílání návodů, postupů a zajímavostí pomocí e-mailu
- Poskytování rozhovorů a sdílení know how
- Přednášení a publikační činnost
- Chození na oborové akce, veletrhy a setkání příznivců daného tématu
- Poskytování produktů blogerům zdarma
- Zasílání kvalitních oborových témat novinářům
- Veřejné vystupování a spojení podnikání s daným celospolečenským tématem (např. ekologie a záchrana planety)
Placená reklama
- PPC reklama ve vyhledávačích
- SEO – optimalizace pro vyhledávače
- Linkbuilding pro aktivní získávání návštěvníků
- RTB reklama, remarketing, zbožové porovnávače
- Reklama na sociálních sítích
- Video reklama (Youtube)
- PR marketing
- E-mail marketing
- Bannerová reklama na tematických webech
- Bilboardy v ulicích a na dálnicích
- Reklama v televizi, rádiu
- Letáky, vizitky, trička a další propagační materiály
Existuje ještě mnoho dalších způsobů reklamy, uvedl jsem zde pouze základní.