Jak probíhá spolupráce

Pro přesnou představu jsem sepsal scénář, jak obvykle spolupráce probíhá, může se však individuálně lišit.

 

  1. Přijde mi od vás poptávka.
  2. Na poptávku reaguji max. do jednoho dne, ale obvykle mnohem dříve (podle času, kdy mi napíšete).
  3. Pokud je poptávka jasně definovaná (přečtěte si, jak napsat poptávku), tak vám obratem napíšu a zašlu nabídku.
  4. Pokud je poptávka nejasná, snažím se získat základní informace (po telefonu nebo e-mailu).
  5. Z důvodu úspory času už neposkytuji bezplatné úvodní schůzky.
  6. Pokud je vše jasné a nepotřebuji další informace, zašlu vám nabídku.
  7. Zašlu vám nabídku, kde bude, co nabízím, jaké činnosti pro vás udělám, jaká je cena a cíle služby a předkládám i svoje reference a důvody pro spolupráci.
  8. Pokud mi nabídku písemně (e-mailem) odsouhlasíte, pak vám napíšu, jaký bude další postup a kdy pro vás začnu pracovat. V případě zájmu vám zašlu objednávku služeb.
  9. Napíšu vám, co pro vás udělám v daný měsíc a kdy to bude hotové.
  10. Zašlu vám danou práci a obvykle si poté domluvíme schůzku, kde vám více vysvětlím, co znamenají jednotlivé výstupy a jak je použít v praxi. Například vám zašlu analýzu klíčových slov a na schůzce vám pak vysvětlím jednotlivé metriky a jak analýzu použít pro úpravu webu.
  11. Během implementace a realizace jednotlivých kroků vám budu k dispozici jako konzultant a budu vám radit, jak přesně jednotlivé kroky realizovat.
  12. Pokud je práce z mé strany odevzdaná a z vaší strany schválená, pak vám zašlu fakturu s částkou, kterou jsme si předem domluvili.

 

Pravidelná spolupráce (např. linkbuilding)

  • Na začátku spolupráce nejprve pro účely daného webu vytvořím analýzustrategii propagace nebo online marketingu.
  • Jakmile jsou navržené změny hotové a strategie z vaší strany schválená, pustím se do dohodnuté strategie.

Co je obsahem mé práce (u pravidelné spolupráce):

  • Nejprve musím zkontrolovat konkurenci a zjistit, proč se na určité výrazy zobrazuje ve vyhledávačích právě ona.
  • Používám k tomu nástroje Majestic SEO nebo Ahrefs.
  • Vytvořím si tabulku v excelu a velmi podrobně porovnávám jednotlivé metriky, které jsou důležité (počet odkazů, kvalita, různorodost, obsah klíčových slov, meta tagy a podobně).
  • Jakmile mám jasné údaje o konkurenci, vypracuji si plán pro jednotlivá klíčová slova.
  • Poté si ještě dělám průzkum odkazů konkurence .
  • Následně se pustím do vyhledávání příležitostí (tematické weby, oborové katalogy, diskuzní fóra, sociální sítě, atd.)
  • Když mám nalezené příležitosti, oslovuji jednotlivé majitele webu a domlouvám s nimi, kolik by stálo např. zveřejnění tematického článku (o vaší službě s odkazy na váš web).
  • U diskuzí, katalogů a sociálních sítí pečlivě vymyslím způsob vytvoření příspěvku nebo inzerátu vaší služby. Vždy je potřeba, aby reklama nebyla obtěžující, ale aby byla naopak přínosná pro uživatele daného média.
  • Během měsíce postupně získávám odkazy na váš web a zapisuji je do excelové tabulky.
  • Průběžně monitoruji dopad jednotlivých kroků na vaše stránky a návštěvníky, kteří přišli z daného média.
  • Na konci měsíce vám zasílám report a výsledky práce. V reportu můžete vidět všechny získané odkazy, které jsou pro vás trvalé.
  • Během měsíce s vámi i konzultuji potřebné změny na webu a vše, co se týká online marketingu.
  • Cílem má být zlepšení vašeho webu, zvýšení návštěvnosti a získání nových zákazníků.

V případě zájmu mě neváhejte kontaktovat:

    Vaše jméno (vyžadováno)

    Váš email (vyžadováno)

    Předmět

    Vaše zpráva