Nabízel vám někdo garanci pozice ve vyhledávači? Pak vás patrně vědomě či nevědomě klamal. Pozici ve vyhledávači neleze garantovat, protože nikdo přesně nezná přesný recept a návod na umístění stránek na dané klíčové slovo.
Faktory, které hrají roli:
- Vyhledávače pravidelně mění a zdokonalují svůj algoritmus (některé dříve funkční metody už nefungují)
- Každý případ se liší na základě konkurence a specifika daného výrazu (je třeba přistupovat individuálně)
- Bez řádné analýzy se nedá specifikovat, zda je možné zobrazit web na předních místech vyhledávačů
- Existují i témata, která není vhodné propagovat pomocí SEO (lidé je nehledají ve vyhledávačích)
- Ani po provedení analýzy a optimalizace, nelze garantovat, že provedené změny budou mít vliv na konkrétní klíčová slova
- SEO je potřeba vnímat ze širšího hlediska a nesoustředit se na několik konkurenčních hledaných klíčových slov.
Nedejte na sliby firem či jednotlivců, snažte se spíše zjistit, jak daná osoba funguje, co má za sebou a zda je to člověk důvěryhodný. Mnohem více se vám vyplatí spolupracovat se zkušeným, důvěryhodným a předvídatelným specialistou, než přistupovat na nejasné sliby a garance, které vám někdo nabízí.