Proč je dobré mít technicky vyladěný web

K tomu aby vaše stránky vyhledávače správně zobrazovaly, je potřeba mít technicky vyladěný web.

Co znamená technicky vyladěný web

  • Responsivní pro mobilní zařízení, tj. přizpůsobitelný pro různé velikosti displejů v různých rozlišeních. Používání mobilních zařízení při prohlížení stránek neustále stoupá.
  • Rychlé načítání stránek. Jak nastavit web pro rychlejší načítání.
  • Přehledná struktura webu, interní prolinkování a použití navigace pro vyhledávače i uživatele.
  • Žádné duplicity. Jak najít duplicitní obsah.
  • Správné nastavení filtrů u výběru více možností. Jak správně nastavit filtry z pohledu SEO i UX.
  • Snažte se mít všechny stránky funkční a v případě nutnosti přesměrovávejte trvale kódem 301 nebo dočasně 302.
  • Povolte indexaci pro roboty (respektive nezakazujte přístup robotům, pokud chcete mít web viditelný ve vyhledávání).
  • Vytvářejte jednoduché a srozumitelné url adresy (ne čísla, nebo nesrozumitelné znaky).
  • Vytvořte soubor sitemap.xml pro rychlejší indexaci nových stránek a snadnější procházení pro roboty. V souboru robots.txt definujte url adresu sitemapy a případné stránky, které nechcete nechat procházet roboty.
  • Usnadněte uživatelům procházení stránek od obecných informací po konkrétní.
  • Snažte se omezit používání javascriptu a ajaxu, vyhledávač nemusí takový obsah pochopit a procházet jej. Nejpřirozenější formou odkazování na další obsah, je tvořit textové odkazy.
  • Obrázky a videa vždy popište i textově (včetně ALT), aby je dokázal vyhledávač pochopit. V případě nefunkčnosti obrázků/videí uvidí uživatel alespoň textový popis.
  • V případě chybových (nefunkčních) stránek 404 se snažte uživatele nalákat na jiný podobný obsah, tak aby zůstal na vašich stránkách a neodešel z webu.
  • Nastavte u stránkování kanonizaci na první stránku, ostatní jsou duplicitní a není potřeba tím zatěžovat vyhledávač.

Základní rady naleznete v pokynech pro webmastery.

Jaké jsou negativní faktory pro vyhledávače

  • Zobrazení rozdílného obsahu pro uživatele a vyhledávače.
  • Nefunkční interní odkazy.
  • Odkazování na penalizované stránky.
  • Doorway stránky, které přesměrovávají na jiný obsah než byl původní dotaz uživatele.
  • Automaticky generovaný obsah.
  • Dlouhodobě nefunkční stránky.
  • Příliš mnoho externích odkazů.
  • Reklama na webu (která zakrývá primární obsah.
  • Meta nebo javascript přesměrování

 

Můžete se podívat na všech 50 faktů a mýtů o SEO faktorech.

 

SEO konzultant Daniel GottwaldObjednejte si mé služby. Jsem konzultant online marketingu a pomůžu vám se zvýšením návštěvnosti webu, konverzí a s přivedením nových návštěvníků na web.

Proč se mnou spolupracovat

  1. Otevřenost. Vše vám vysvětlím jasně a na rovinu, žádná omáčka kolem.
  2. Transparentnost. Pokud se něco nepovede, nebudu mlžit a najdu vhodné řešení.
  3. Jasný cíl. Žádné dlouhé reporty, grafy a moře slibů, ale konkrétní výsledky práce.
  4. Spolehlivost. O váš byznys se budu starat, jako by byl můj vlastní.
  5. 100% péče. Každému klientovi se věnuji více jak na 100 % a řeším vše od A do Z.

 

Vybrané reference:

Reference

Všechny reference

Další důvody pro spolupráci:

  • Píšu a publikuji články, na blogu i v magazínu.
  • Vzdělávám se v oboru, chodím na přednášky a školení, sleduji zahraniční trendy.
  • Tento obor mě nesmírně baví, proto se mu věnuji na 150 %.
  • Mám prokazatelné výsledky u velkých i malých firem: Zvýšení návštěvnosti webu, více poptávek, zlepšení technické stránky webu, zlepšení uživatelského dojmu.
  • Mám vlastní magazíny, které fungují a generují zisk.

 

Tak neváhejte a kontaktujte mě formulářem níže nebo po telefonu: 723 859 558.

Není to nic závazného, buď se domluvíme, nebo ne.

Kontaktujte mě

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Předmět

Vaše zpráva

Sdílejte: