Strategie online marketingu

Pokud chcete účinně zvýšit návštěvnost webu za účelem růstu prodeje, je potřeba mít dobře zpracovanou strategii online marketingu. Každý projekt se bude v něčem lišit, proto je potřeba zvolit vždy individuální postup.

 

Požadované cíle

Nejprve je potřeba si ujasnit požadované cíle, které mohou být následující:

 

1) Zvýšit návštěvnost webu

2) Zvýšení prodeje (objednávek, produktů)

3) Zlepšení konverzního poměru 

4) Zvýšit dobu strávenou na stránce, počet zhlédnutých stránek

5) Více sdílení, komentářů

 

Jak dosáhnout požadovaných cílů

K dosažení cílů slouží různé marketingové strategie:

 

1) Zvýšit návštěvnost webu

 

2) Zvýšení prodeje (objednávek, produktů)

Ke zvýšení dojde zvýšením cílené návštěvnosti a přivedením relevantních návštěvníků. Jsou zde však další faktory, které mají vliv na to, zda se návštěvník stane zákazníkem:

 

  • Cena
  • Dostupnost
  • Doba dodání
  • Způsoby platby
  • Možnost vyzvednutí zásilky
  • Funkčnost a přehlednost webu

 

Díky analýze webu se dá zjistit, z jakého důvodu návštěvníci nedokončí objednávku.

 

3) Zlepšení konverzního poměru

  • Analýza uživatelského chování na webu
  • AB testování
  • Úprava stránek pro zvýšení konverzního poměru
  • Poradenství v oblasti obchodního modelu

 

4) Zvýšit dobu strávenou na stránce, počet zhlédnutých stránek

Pokud chcete, aby návštěvníci trávili na webu více času a procházeli více stránek, pak je potřeba vytvářet velmi kvalitní a zajímavý obsah.

 

  • Analýza obsahu webu a konkurence
  • Navržení komplexní obsahové strategie
  • Vytvoření témat pro obsah, redakčního plánu.
  • Školení pro tvůrce obsahu (jak tvořit kvalitní obsah).

 

5) Více sdílení, komentářů

Pro zvýšení interakce s uživatelem poslouží nejlépe (jako u předchozího bodu) obsahová analýza a strategie.

 

Jak vám pomůžu

Kromě služeb, které nabízím, vám mohu zajistit stejně kvalitní služby mých kolegů freelancerů, kteří se věnují PPC, sociálním sítím, tvorbě webů a uživatelskému AB testování.

Díky našemu teamu nezávislých profesionálů jsme schopni plně nahradit běžnou agenturu a nabídnout tak kompletní online marketingový mix.

 

SEO konzultant Daniel GottwaldObjednejte si mé služby. Jsem konzultant online marketingu a pomůžu vám se zvýšením návštěvnosti webu, konverzí a s přivedením nových návštěvníků na web.

Proč se mnou spolupracovat

 

  1. Otevřenost. Vše vám vysvětlím jasně a na rovinu, žádná omáčka kolem.
  2. Transparentnost. Pokud se něco nepovede, nebudu mlžit a najdu vhodné řešení.
  3. Jasný cíl. Žádné dlouhé reporty, grafy a moře slibů, ale konkrétní výsledky práce.
  4. Spolehlivost. O váš byznys se budu starat, jako by byl můj vlastní.
  5. 100% péče. Každému klientovi se věnuji více jak na 100 % a řeším vše od A do Z.

Vybrané reference:

Reference

Všechny reference

 

Další důvody pro spolupráci:

 

  • Píšu a publikuji články, na blogu i v magazínu.
  • Vzdělávám se v oboru, chodím na přednášky a školení, sleduji zahraniční trendy.
  • Tento obor mě nesmírně baví, proto se mu věnuji na 150 %.
  • Mám prokazatelné výsledky u velkých i malých firem: Zvýšení návštěvnosti webu, více poptávek, zlepšení technické stránky webu, zlepšení uživatelského dojmu.
  • Mám vlastní magazíny, které fungují a generují zisk.

 

Tak neváhejte a kontaktujte mě formulářem níže nebo po telefonu: 723 859 558.

Není to nic závazného, buď se domluvíme, nebo ne.

Kontaktujte mě

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Předmět

Vaše zpráva

Sdílejte: