SEO – optimalizace webu

Co je SEO? Optimalizace webu pro vyhledávače

Optimalizace webu (SEO) je úprava webových stránek tak, aby se lépe zobrazovaly ve vyhledávačích, jedná se o neplacené (organic) vyhledávání. Díky tomu že se vaše stránky zobrazují vysoko ve vyhledávačích, lidé vás snadněji najdou a přijdou na váš web.

K čemu je dobrá kompletní optimalizace webu?

– Zlepšíte přístupnost webu pro vyhledávače.

– Vaše stránky se budou více a lépe zobrazovat ve vyhledávačích.

– Díky častějšímu zobrazení získáte více návštěvníků.

– Návštěvníky můžete snadněji získat jako zákazníky.

– Díky zobrazení stránek si budujete brand a lidé si lépe pamatují vaši značku.

 

SEO optimalizace

 

Jak probíhá SEO – optimalizace webu pro vyhledávače?

Samotné optimalizaci by měl předcházet e-mail komunikace (případně hovor), kde se pokusím co nejlépe pochopit vaši situaci, obor a cíle.

Následně zpracuji analýzu klíčových slov a  SEO analýzu a na základě získaných informací zpracuji návrh pro úpravy webu a strategii pro dlouhodobé zvýšení návštěvnosti.

V případě nízkého konverzního poměru bych volil úpravy, které zlepší uživatelskou přívětivost, nebo rovnou praktické AB testování.

 

Nově nabízím i SEO byznys analýzu, která řeší přímý dopad marketingu na váš byznys a návratnost investice.

 

Průběh SEO konzultacec

1) E-mail komunikace (telefonát) a dotazník pro zjištění základních informací.

2) SEO audit webu pro optimalizaci.

3) Stanovení úprav webu a následná pomoc při implementaci.

4) Zpracování dlouhodobé strategie.

5) Linkbuilding (získávání odkazů).

6) Pravidelné konzultace a měsíční report výsledků.

7) Zhodnocení výsledků optimalizace webu.

 

Proč si mě vybrat jako SEO specialistu?

  • Zlepším vaši webovou prezentaci.
  • Zvýším návštěvnost vašeho webu.
  • Přivedu vám na web nové zákazníky.
  • Vymyslím strategii, která vám zlepší byznys.
  • Udělám z vás značku, za kterou lidé rádi platí více.

 

„Nabízejte na webu pouze požadované informace nebo potřeby, návštěvníky můžete snadněji konvertovat, tj. udělají nějakou interakci (například objednají službu, koupí si produkt, nebo sdílejí článek).“

 

„Platí zde pravidlo, že čím více návštěvníků na web přivedete, tím větší je pravděpodobnost, že někdo udělá požadovanou akci.“

 

„Mějte však na paměti to, že vyhledávač teoreticky oklamat můžete, ale zákazníka ne. Proto je dobré optimalizovat pouze stránky, kde nabízíte takový obsah, jaký se skrývá za samotnou optimalizací na daná klíčová slova.“

 

Podívejte se na mé SEO reference.

 

Ceník SEO  – optimalizace www stránek

Vždy záleží na velikosti webu a počtu stránek (klíčových slov), které bude potřeba optimalizovat. Cenu vám řeknu, jakmile mi zašlete url vašeho webu a sdělíte cíle, kterých chcete dosáhnout.

Nikdy nevěřte konstantním cenám různých balíčků, které nabízejí agentury (nebo jednotlivci) na svých webech.

 

Nezávazná poptávka

 

Vše, co potřebujete vědět o SEO

SEO teorie

Definice SEO na Wikipedii.

Nápověda Google: Začínáme s optimalizací pro vyhledávače.

Nápověda Seznam: Optimalizace webu.

Rady od MOZ: SEO průvodce pro začátečníky.

Průvodce SEO od Searchengineland.

 

SEO diskuze a fóra

seo.nawebu.cz.

Diskuze o SEO na Jakpsatweb.cz

SEO fórum.

Fórum SEO servis.

 

Videa o SEO

Jan Tichý – Přednáška Úvod do praktického SEO.

Matt Cutts – SEO faktory v roce 2015.

Dušan Janovský – Úvod do vyhledávání.

Video o přechodu na protokol HTTPS na Seznam.cz.

 

Nástroje pro SEO:

Collabim – měření pozic, hledanosti a porovnávání konkurence.

Majestic SEO – analýza odkazového profilu a porovnávání konkurence.

Ahrefs – analýza odkazového profilu.

Sklik – analýza klíčových slov.

Webmaster Tools – vyhledávací dotazy, hlášení chyb webu.

Google Analytics – analýza návštěv webu a souvisejících informací, statistiky.

Xenu – nástroj pro analýzu webu, nefunkčních stránek.

Screaming frog – nástroj pro zjišťování duplicit webu a analýzu webu.

 

Zajímavé zdroje o SEO v zahraničí

SEO checklist Backlinko – kontrola SEO prvků webu

SEO audit Moz – velký SEO audit

SEO audit Ahrefs – návod na zvýšení trafficu

 

 

Níže uvádím ukázku všech souvisejících výrazů pro lepší nalezitelnost

optimalizace seo
seo optimalizace pro vyhledávače
seo optimalizace stránek
seo optimalizace cena
seo optimalizace webových stránek
seo optimalizace brno
seo optimalizace ceník
seo optimalizace www stránek
seo optimalizace praha
jak na seo optimalizaci
ceník seo optimalizace
seo optimalizace liberec
seo optimalizace znojmo
seo optimalizace ústí
seo optimalizace pro vyhledávače profesionálně
tvorba webu a seo optimalizace
seo kompletní optimalizace webu
seo optimalizace eshopu

 

Na co se klienti ptají nejčastěji

 

Jak SEO reálně funguje?

Pro každý specifický výraz je potřeba mít stránku se stejnými a podobnými klíčovými slovy. Jakmile je stránka správně optimalizovaná, v případě malé konkurence, se bude po zaindexování zobrazovat ve vyhledávači. V případě vyšší konkurence, bude potřeba získat odkazy, které budou směřovat na tuto stránku a zvýší tak její hodnotu pro vyhledávač, který jí následně porovná s konkurencí.

Jaký je rozdíl mezi placeným (PPC) a neplaceným (SEO) vyhledáváním?


Placená reklama (PPC) se zobrazuje ve vyhledávači ihned, jakmile nasadíte vyšší cenu než konkurence a poté platíte za každý proklik (čím vyšší konkurence, tím vyšší cena). Zobrazena je nad organickým vyhledáváním a v postranním panelu. Zatímco optimalizace webu (neboli SEO) se projeví po určité době a není závislá přímo na penězích, ale na kvalitě daného webu a obsahu. Neplacené vyhledávání zatím obsahuje větší část zobrazené plochy ve vyhledávačích.


Za jak dlouho se projeví výsledky optimalizace?


Můžete to být v řádech hodin v případné nulové konkurence, ale obvykle to trvá 3 až 6 měsíců dle konkurence daného klíčového slova.


Lze garantovat první pozice ve vyhledávači?


V optimalizaci pro vyhledávače nelze garantovat  konkrétní výsledky. Vyhledávače pravidelně mění a zdokonalují svůj algoritmus, který může výrazně změnit výsledky vyhledávání. Správně by měl konzultant odhadovat možnosti a cíle dle svých znalostí, zkušeností a zdravého rozumu. Agentury, které vám garantují nějaké pozice, tak nemluví pravdu.


Zvýší SEO i konverzní poměr stránky?


SEO samo o sobě nezvýší konverzní poměr, naopak ho může snížit. Ke zvýšení konverzního poměru je potřeba udělat analýzu uživatelské přívětivosti na základě získaných dat, nebo nasadit AB testování a zkoušet, které změny vedou k lepším výsledkům.


Proč mají mé stránky horší hodnocení v SEOmatu?


Na internetu jsou k dispozici weby (SEO automaty), které vám změří „SEO“ pouhým zadáním URL adresy na jejich webu. Tyto nástroje však pouze mechanicky měří dané parametry, vůbec neberou v potaz komplexní problematiku celé optimalizace, včetně kvality obsahu, uživatelské zkušenosti a správného fungování webu v praxi.


Kolik stojí jednorázový SEO audit?


Jednorázový SEO audit pro web menšího rozsahu stojí 10 000 Kč. Ceny se však vždy odvíjejí od času stráveného na analýze. Čím je web rozsáhlejší, tím více bude analýza časově náročná.


 

Přeskočit na kontakt

 

On page a Off page faktory optimalizace webu

 

Základním předpokladem správné optimalizace webu pro vyhledávače je znalost SEO faktorů, které byly potvrzeny autoritami, které se podílejí na vývoji algoritmů. Přesně se sice neví, jak vyhledávače fungují, ale máme k dispozici dostatek informací i reálné testy z praxe.

 

Více o SEO faktorech si můžete přečíst v rozhovoru na MladémPodnikateli, který jsem poskytl.

 

On page faktory

Jsou faktory, které se upravují na vašem webu tak, aby byl správně optimalizován.

Mezi mezi SEO faktory patří například:

– Přístup pro roboty

– Správná struktura webu

– Meta tagy

– Rychlost načítání webu

– Optimalizace pro mobilní zařízení

– Přesměrování

– Interní prolinkování

– Nefunkční stránky a výpadky serveru

– Nefunkční odkazy

– Klíčová slova

– Duplicity textů a meta tagů

– Kvalita, relevance a rozsáhlost obsahu

– Správný popis videí, obrázků a dalšího druhu obsahu

 

OFF page faktory

Jsou faktory, které se dají ovlivnit mimo váš web.

Mezi tyto SEO faktory patří například:

– Kvalita odkazující stránky

– Kvalita odkazů

– Množství odkazů

– Sociální signály

– Autorita odkazujícího webu

– Různorodost odkazů

– Anchor texty

– Relevance obsahu kolem odkazu

– Přirozenost odkazu

– Četnost přibývání odkazů v čase

Podívejte se na nejnovější SEO faktory Google.

 

SEO konzultant Daniel GottwaldObjednejte si mé služby. Jsem konzultant online marketingu a pomůžu vám se zvýšením návštěvnosti webu, konverzí a s přivedením nových návštěvníků na web.

Proč se mnou spolupracovat

  1. Otevřenost. Vše vám vysvětlím jasně a na rovinu, žádná omáčka kolem.
  2. Transparentnost. Pokud se něco nepovede, nebudu mlžit a najdu vhodné řešení.
  3. Jasný cíl. Žádné dlouhé reporty, grafy a moře slibů, ale konkrétní výsledky práce.
  4. Spolehlivost. O váš byznys se budu starat, jako by byl můj vlastní.
  5. 100% péče. Každému klientovi se věnuji více jak na 100 % a řeším vše od A do Z.

Vybrané reference:

Reference

Všechny reference

Další důvody pro spolupráci:

  • Píšu a publikuji články, na blogu i v magazínu.
  • Vzdělávám se v oboru, chodím na přednášky a školení, sleduji zahraniční trendy.
  • Tento obor mě nesmírně baví, proto se mu věnuji na 150 %.
  • Mám prokazatelné výsledky u velkých i malých firem: Zvýšení návštěvnosti webu, více poptávek, zlepšení technické stránky webu, zlepšení uživatelského dojmu.
  • Mám vlastní magazíny, které fungují a generují zisk.

 

Tak neváhejte a kontaktujte mě formulářem níže nebo po telefonu: 723 859 558.

Není to nic závazného, buď se domluvíme, nebo ne.

Kontaktní formulář

 

Sdílejte: