Proč bych měl/a investovat do online marketingu

Investice do online marketingu je způsob, jak zviditelnit svojí službu/produkt, přivést návštěvníky na váš web a získat tyto návštěvníky jako zákazníky. Online marketing není zaměřen jen na akvizici zákazníků, ale na celkový proces od nalezení služby, přes prodej až po péči o zákazníka a opakované prodeje.

Výhody online marketingu

  • Je efektivní a dobře zacílený
  • Kopíruje moderní trendy a technologie
  • Dá se poměrně dobře měřit a vyhodnocovat (zejména u placené reklamy)
  • Je ve výsledku levnější než klasický marketing
  • Díky němu získáte zákazníky, které byste jinak oslovili jen velmi obtížně
  • Nabízí obrovské možnosti, o kterých si marketéři a majitelé firem mohli ještě nedávno nechat zdát
  • Míří přesně na cílové skupiny (persony) a ne na anonymní publikum
  • Může být viralní (dobře se šířit přes internet)
  • Je personalizovaný a nabízí reklamu na míru (tím prakticky ruší dříve vnucenou reklamu)
  • Dá se snadněji spočítat ROI (návratnost investice)
  • Je globální a nabízí neomezené geografické možnosti
  • Může být kombinován z Offline reklamou a dosáhnout tak maximální efektivnosti
  • Přináší nový pohled na marketing a odklání se od dříve manipulativních technik reklamy

 

Výše uvedené body nemusí platit u všech druhů online marketingu, ale obecně se dá říci, že online marketing je momentálně více efektivní a lépe měřitelný než klasický marketing.

 

Sdílejte: