PPC reklama

Pokud se chcete se svým webem (inzerátem) ihned zobrazovat ve vyhledávačích, ideálním způsobem je PPC reklama, kdy platíte za každý proklik reklamy na váš web. Cena kliku se liší dle konkurence daného slova.

Co je PPC

Je to platba za kliknutí (pay per click) na váš inzerát, který si vytvoříte v nástroji Sklik (pro Seznam.cz) nebo Adwords (pro Google.cz). Neplatíte primárně za zobrazení inzerátu, ale teprve ve chvíli, kdy návštěvník klikne na vaši reklamu.

Výhodu je mimo jiné to, že reklama se zobrazuje prakticky ihned po schválení a po nastavení dostatečné ceny. Reklama se díky nástrojům Sklik a Adwords dá poměrně efektivně vyhodnotit, proto můžete snadno zjistit, jaká byla návratnost investice.

Jak funguje PPC reklama

Přihlásíte se do rozhraní Skliku (nebo adwords).

Přihlášení do účtu Sklik.cz

 

Nabijete si kredit do peněženky.

Nastavení kreditu v peněžence Sklik.cz

 

Vytvoříte si PPC kampaň a inzerát.

Vytvoření kampaně v Sklik.cz pro PPC.

 

Najdete si vhodná klíčová slova.

Nastavení klíčových slov v Sklik.cz pro PPC

 

Vytvoříte si další alternativní inzeráty.

Počkáte na schválení a poté ladíte ceny podle reálné konkurence.

Kampaň na internetu je potřeba pravidelně vyhodnocovat, kontrolovat a upravovat podle úspěšnosti/neúspěšnosti.

 

Zdroje informací o PPC

Více o nastavení PPC v Sklik.cz.

Více o Správě reklam PPC v Adwords.

Zajímavé informace na: Klikařův průvodce PPC reklamou.

 

Kompletní Google Adwords tutorial:

 

Jaká je cena PPC reklamy

Platíte za každý proklik reklamy. Cena se liší dle konkurence daného klíčového slova. V Česku se pohybují ceny za jeden klik od 1 Kč pro desítky Kč. Dobrý PPC konzultant vám vybere taková slova, která nejsou tak drahá a zároveň jsou vysoce konverzní.

PPC a SEO

Jak fungují společně PPC a SEO? Dá se říci, že tyto dva druhy marketingu jsou úzce provázané, protože každý ze způsobů má své výhody a nevýhody. Teprve správnou kombinací dosáhnete maximálních výsledků ve vyhledávači.

Výhody PPC

  • Rychlé zobrazení reklamy (prakticky ihned po zaplacení a schválení inzerátů).
  • Můžete si zaplatit za lepší zobrazení (umístění).
  • Top pozice jsou na organickým vyhledáváním.
  • Dá se přesně vyhodnotit a zjistit návratnost investice.

 

Nevýhody PPC

  • Jakmile přestanete platit, reklama se přestane zobrazovat.
  • Návštěvníci vám můžou kredit vyklikat a neobjednat si žádné zboží (nebo službu).
  • Konkurence může vždy zaplatit více a předběhnout vás v umístění.
  • Výsledky nemají dlouhodobý charakter.

 

Výhody SEO

  • Organické (neplacené) vyhledávání má větší důvěryhodnost a není považované za reklamu.
  • Neplacené vyhledávání zabírá větší část plochy a je více viditelné.
  • Pokud se zobrazujete na dobrém umístění, nemusíte platit za kliky na odkaz.
  • Výsledky jsou dlouhodobého charakteru a nezmizí ani po tom, co přestanete dělat linkbuilding.

 

Nevýhody SEO

  • Získat dobré pozice u konkurenčních frází je časově i finančně náročné a trvá delší dobu.
  • Nedá se přesně stanovit návratnost přímé investice.
  • Nemůžete si zaplatit za první pozici (nelze to nijak garantovat).
  • Vyhledávače občas mění algoritmus, který vás může zvýhodnit nebo naopak poškodit (dle dané metody).

 

V čem se SEO a PPC doplňuje

  1. Analýzu klíčových slov můžete využít u SEO i PPC.
  2. PPC reklama má často dopad i na hledání brandu daného webu, nebo specifického slovního spojení.
  3. Máte větší pravděpodobnost, že zákazník klikne na váš web.
  4. Díky údajům z PPC můžete lépe posoudit, co by mohlo fungovat u SEO.

 

Co vám mohu nabídnout

Udělám pro vás efektivní marketingový mix, který bude nejen účinný, ale i v dobrém poměru cena/výkon. Dnes již není moudré investovat pouze do jednoho druhu marketingu, je potřeba mít efektivní strategii online marketingu.

 

  1. Upravím nebo navrhnu vám web
  2. Zvýším návštěvnost vašeho webu
  3. Přivedu vám nové zákazníky
  4. Vytvořím vám brand, který vám zajistí silnou pozici na trhu.

 

Moje metody

 

SEO konzultant Daniel GottwaldObjednejte si mé služby. Jsem konzultant online marketingu a pomůžu vám se zvýšením návštěvnosti webu, konverzí a s přivedením nových návštěvníků na web.

Proč se mnou spolupracovat

  1. Otevřenost. Vše vám vysvětlím jasně a na rovinu, žádná omáčka kolem.
  2. Transparentnost. Pokud se něco nepovede, nebudu mlžit a najdu vhodné řešení.
  3. Jasný cíl. Žádné dlouhé reporty, grafy a moře slibů, ale konkrétní výsledky práce.
  4. Spolehlivost. O váš byznys se budu starat, jako by byl můj vlastní.
  5. 100% péče. Každému klientovi se věnuji více jak na 100 % a řeším vše od A do Z.

 

Vybrané reference:

Reference

Všechny reference

Další důvody pro spolupráci:

  • Píšu a publikuji články, na blogu i v magazínu.
  • Vzdělávám se v oboru, chodím na přednášky a školení, sleduji zahraniční trendy.
  • Tento obor mě nesmírně baví, proto se mu věnuji na 150 %.
  • Mám prokazatelné výsledky u velkých i malých firem: Zvýšení návštěvnosti webu, více poptávek, zlepšení technické stránky webu, zlepšení uživatelského dojmu.
  • Mám vlastní magazíny, které fungují a generují zisk.

 

Tak neváhejte a kontaktujte mě formulářem níže nebo po telefonu: 723 859 558.

Není to nic závazného, buď se domluvíme, nebo ne.

Kontaktujte mě

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Předmět

Vaše zpráva

Sdílejte: