O mně

Něco málo o mně: Jsem dříč, neúnavný rebel, který boří běžné mýty o složitém marketingu.

Vzděláním jsem knihovník, rozumem jsem realista a povoláním online vizionář, který vám bude parťákem na cestě k úspěchu.“

Proč dělám tento obor

 

  • Jakmile jsem poprvé usedl k internetu, věděl jsem, že je to moje vášeň.
  • Vystudoval jsem informační školu, kde mě učili, jak vyhledávat a používat informace.
  • 6 let se intenzivně zajímám o tvorbu webů, sociální sítě a hlavně o online marketing.
  • 3 roky jsem pracoval v několika agenturách jako SEO konzultant, kde jsem měl možnost pracovat pro velké i malé firmy.
  • Mám za sebou první rok podnikání na volné noze.
  • 1 měsíc jsem putoval po Indii, abych se vrátil s jasnou strategií.
  • Píšu a publikuji články, na blogu i v magazínu.
  • Vzdělávám se v oboru, chodím na přednášky a školení, sleduji zahraniční trendy.
  • Tento obor mě nesmírně baví, proto se mu věnuji na 150 %.
  • Mám prokazatelné výsledky u velkých i malých firem: Zvýšení návštěvnosti webu, více poptávek, zlepšení technické stránky webu, zlepšení uživatelského dojmu.

 

 

Mé hodnoty

Realita trhu

Online marketing má být prodlouženou rukou vašeho oboru, nezachrání službu, po které není poptávka. Nevnucujte uživateli mrtvý produkt.

Nadšení

Chci sdílet nadšení klienta pro jeho obor. Sám jsem nadšený do online marketingu, ale musí to být oboustranné nadšení. Pracovat z povinnosti je zbytečné a neproduktivní.

Víra

Potřebuji uvěřit, že právě vaše služba/produkt je to, co lidé hledají, vyžadují, atd. Pokud klient nevěří svému oboru, pak to mezi námi nebude fungovat.

Řešení

Reklama je někdy zneužívána jako manipulace se spotřebiteli. Nečekejte ode mě, že budu klamat uživatele, nebo jim něco vnucovat. Vždy se snažím najít řešení, které funguje a zároveň má svoji přidanou hodnotu.

Odpovědnost

Jsou mi blízké firmy, které podnikají zodpovědně a zajímají se o to, jaký je dopad jejich činů na ostatní lidi a okolní prostředí, ve kterém žijeme. Sám se snažím žít tak, abych neplýtval zdroji, které jsou na této planetě omezené a nezasahoval do svobody ostatních. Nejsem žádný radikál, ale snažím se přemýšlet nad svými činy.

Osobnost

Záleží mi na osobnosti každého klienta, proto radši spolupracuji s konkrétními lidmi, kteří se mohou samostatně rozhodovat, jak povedou svou firmu. Problém korporací je v tom, že často fungují jen z principu, nemají žádnou vizi, ani smysluplné hodnoty, jen hromadí majetek a vyhazují peníze za zbytečnosti.

Peníze

Není mým plánem dělat hodně levně, neboť si svého času a odbornosti vážím. Na druhou stranu peníze pro mě nejsou primární motivací pro spolupráci. Snažím se ceny stanovit tak, aby to bylo rozumné pro obě strany.

Vývoj

Uznávám osobnostní vývoj a pokrok firmy. Nejsem zastánce neustálého růstu do nekonečna. Každý obor má své meze růstu a musí časem změnit strategii. V naší společnosti se učíme neustálému soutěžení a soupeření, jsem spíše pro spolupráci a navazování dlouhodobých vztahů, které fungují.

 

Mé motto: Většinu svého produktivního věku trávíme v práci. Proč tedy dělat něco, co nás nebaví? K tomu, abych mohl být inovativní, výkonný a úspěšný, potřebuji jen jediné: musí mě to bavit a naplňovat.

Pokud vás zajímá více můj obor, podívejte se na články, které píšu na blog.

Sdílíte podobné hodnoty? Kontaktujte mě a domluvíme se

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Předmět

Vaše zpráva

Sdílejte: