Jak zviditelnit svůj web

Svůj web zviditelníte tak, že ho budete aktivně propagovat na internetu i offline. Propagace může být placená i neplacená a každá má svoje výhody i nevýhody. Na to která reklama je účinnější se názory různí a osobně si myslím, že vždy záleží na tom, zda je reklama dobře zacílená na svou cílovou skupinu.

Uvádím zde několik příkladů pro představu.

Reklama neplacená

  • Tvoření kvalitní obsahu na blog, poradnu či magazín
  • Odpovídání na otázky v diskuzích (zejména u odborných témat)
  • Pravidelná publikace kvalitního a tematického obsahu na sociálních sítích
  • Psaní článků na oborové magazíny
  • Zasílání návodů, postupů a zajímavostí pomocí e-mailu
  • Poskytování rozhovorů a sdílení know how
  • Přednášení a publikační činnost
  • Chození na oborové akce, veletrhy a setkání příznivců daného tématu
  • Poskytování produktů blogerům zdarma
  • Zasílání kvalitních oborových témat novinářům
  • Veřejné vystupování a spojení podnikání s daným celospolečenským tématem (např. ekologie a záchrana planety)

 

Placená reklama

  • PPC reklama ve vyhledávačích
  • SEO – optimalizace pro vyhledávače
  • Linkbuilding pro aktivní získávání návštěvníků
  • RTB reklama, remarketing, zbožové porovnávače
  • Reklama na sociálních sítích
  • Video reklama (Youtube)
  • PR marketing
  • E-mail marketing
  • Bannerová reklama na tematických webech
  • Bilboardy v ulicích a na dálnicích
  • Reklama v televizi, rádiu
  • Letáky, vizitky, trička a další propagační materiály

 

Existuje ještě mnoho dalších způsobů reklamy, uvedl jsem zde pouze základní.

Sdílejte: